Contact
Gebruik het onderstaande formulier om de contactgegevens met betrekking tot uw reservering te ontvangen. Alle persoonlijke informatie die met ons wordt gedeeld, zal uitsluitend worden gebruikt om de producten en diensten te leveren die u ons hebt gevraagd. Raadpleeg ons Privacybeleid voor meer informatie.
Stap 1 - Kies een van de volgende opties:
Stap 2 - Vul uw reserveringsreferentie in, alsook het e-mailadres dat u voor uw reservering hebt gebruikt Stap 2 - Vul het e-mailadres in dat u voor uw reservering hebt gebruikt Stap 2 - Uw aanvraag Stap 2 - Vul uw reserveringsreferentie in, alsook het e-mailadres dat u voor uw reservering hebt gebruikt Stap 2 - Ik wil zich uitschrijven van de nieuwsbrief Stap 2 - Vul uw reserveringsreferentie in, alsook het e-mailadres dat u voor uw reservering hebt gebruikt Stap 2 - Uw aanvraag Stap 2 - Selecteer een show
(Kunt u vinden op de bevestiging van uw reservering - Ik heb mijn bevestiging niet)
(Kunt u vinden op de bevestiging van uw reservering - Ik heb mijn bevestiging niet)
Stap 3 - Uw aanvraag
Hoe annuleer ik mijn boeking?
- Klik op de knop "Annuleer mijn boeking nu"
- Uw boeking wordt direct geannuleerd
- We sturen een voucher rechtstreeks naar uw e-mailadres
- Wissel uw voucher in om een nieuwe boeking te maken
Hoe wijzig ik mijn boeking?
Als u deze boeking wilt wijzigen, moet u deze eerst annuleren.
- Klik op de knop "Annuleer mijn boeking nu"
- Uw boeking wordt direct geannuleerd
- We sturen een voucher rechtstreeks naar uw e-mailadres
- Wissel uw voucher in om een nieuwe boeking te maken
Veelgestelde vragen over ticketbescherming (Ticket Protection)
Kan ik ticketbescherming alleen voor een deel van mijn bestelling inwisselen?
Ticketbescherming is van toepassing op uw volledige boeking en kan niet worden gebruikt om afzonderlijke tickets binnen een bestelling te annuleren. Als u ervoor kiest om ticketbescherming in te wisselen, wordt uw volledige bestelling geannuleerd, niet alleen bepaalde stoelen.
Zodra uw boeking is geannuleerd, ontvangt u een e-mail met een tegoedbon ter waarde van het totale aankoopbedrag van uw tickets. Deze voucher kan worden gebruikt voor toekomstige boekingen.
Kan ik mijn bestelling herstellen nadat ik de ticketbescherming heb ingewisseld?
Het inwisselen van de ticketbescherming leidt tot de volledige annulering van uw bestelling. We kunnen deze niet meer herstellen nadat dit proces is voltooid. Uw tickets zijn niet langer geldig en deze annulering is definitief.
Als u nieuwe tickets wilt kopen, kunt u dit doen met de vouchercode die u per e-mail hebt ontvangen. Selecteer "Ik heb een voucher" bij het afrekenen, voer uw code in en voltooi uw boeking. Beschikbaarheid is niet gegarandeerd, dus we raden u aan snel te boeken om uw voorkeursplaatsen te garanderen.
Moet ik mijn voucher voor dezelfde show gebruiken?
Ticketbeschermingsvouchers kunnen worden gebruikt voor elke show die op onze website beschikbaar is en zijn 12 maanden geldig vanaf de uitgiftedatum. Dat betekent dat je ruim de tijd hebt om de perfecte voorstelling te vinden.
Heb je een specifieke productie in gedachten? Houd je voucher dan vast totdat er tickets beschikbaar zijn. Wanneer je klaar bent om te boeken, voer je bij het afrekenen je vouchercode in door "Ik heb een voucher" te selecteren. De waarde wordt dan op je aankoop toegepast.
Wat als ik het volledige voucherbedrag niet gebruik?
Heb je een voucher voor ticketbescherming ingewisseld, maar heb je nog tegoed over? Dan kun je het resterende bedrag gebruiken voor toekomstige boekingen op onze site. Je voucher blijft geldig totdat het volledige bedrag is gebruikt, dus je loopt geen risico dat je het beschikbare tegoed verliest.
Zo profiteer je van de volledige waarde van je voucher, zodat je flexibel je volgende theaterervaring in je eigen tempo kunt boeken.
Item | Zitplaatsen | Levering |
---|
Item | Zitplaatsen | Levering |
---|