Veelgestelde Vragen

De meeste gestelde vragen over het boeken van uw kaartjes voor het theater hebben we hier in een lijst weergegeven. Verschillende van deze vragen werden door onze klanten gesteld en we hebben geprobeerd om deze zo goed mogelijk te beantwoorden. Mocht uw vraag nog niet zijn beantwoord, neem dan gerust met ons contact op.

Making a booking

  1. Kan ik telefonisch boeken?
  2. Ik vind online geen vrije plaatsen voor de dag dat ik wil gaan. Kunnen jullie helpen?
  3. Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
  4. Is LondonBoxOffice een beveiligde website?
  5. Hoe weet ik of mijn boeking is bevestigd?
  6. Krijgen groepen korting?
  7. Krijgen kinderen/studenten korting?

Dienst na verkoop

  1. Waar is mijn boekingsbevestiging?
  2. Hoe/wanneer ontvang ik mijn tickets?
  3. Wat moet ik doen als mijn tickets niet aankomen?
  4. Ik heb mijn tickets verloren - wat kunnen jullie doen?
  5. Om hoe laat moet ik in het theater zijn?
  6. Welk identiteitsbewijs heb ik nodig om mijn tickets op te halen?

Annuleringen en terugbetalingen

  1. Wat als ik niet in staat ben om mijn tickets te gebruiken?
  2. Als de geadverteerde acteurs niet beschikbaar zijn voor mijn voorstelling, krijg ik dan mijn geld terug?

Gehandicapte klanten

  1. Beschikken de locaties over voorzieningen voor gehandicapten?
  2. Moet ik online boeken als ik gehandicapt ben?
  3. Is het theater toegankelijk voor mensen met auditieve of visuele beperkingen?

Algemeen vragen over het theater

  1. Wat is een matineevoorstelling?
  2. Is er een dresscode voor het theater?
  3. Wat zijn de leeftijdsbeperkingen voor kinderen?
  4. Mag ik van de voorstelling foto's nemen of deze filmen?
  5. Is er een pauze?

Boeken

  1. Kan ik telefonisch boeken?

    U kunt telefonisch boeken en onze kantooruren zijn: van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 21.00, op zaterdag van 10.00 tot 20.00 en op zondag van 10.00 tot 17.00.

  2. Ik vind online geen vrije plaatsen voor de dag dat ik wil gaan. Kunnen jullie helpen?

    Als u online geen vrije plaatsen vindt, kunt u ons altijd even opbellen en we zullen proberen om extra tickets te bemachtigen.

  3. Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

    Wij accepteren alle gangbare creditcards en brengen we geen extra kosten in rekening voor betalingen met creditcard. We accepteren ook betalingen via bankoverschrijving, maar voor andere betaalmethoden zult u met ons contact moeten opnemen. Als u tijdens het voltooien van uw online boeking moeilijkheden ervaart, kun u altijd met ons telefonisch contact opnemen, uw reservatienummer vermelden en via de telefoon betalen.

  4. Is LondonBoxOffice een beveiligde website?

    We gebruiken de nieuwste beveiligingstechnologie om ervoor te zorgen dat uw persoonlijke en creditcardgegevens te allen tijde veilig zijn. We maken gebruik van SSL-certificaten met 256 bit encryptie.

  5. Hoe weet ik of mijn boeking is bevestigd?

    Zodra u uw creditcardgegevens hebt ingevuld, wordt u naar een bevestigingsscherm geleid dat informatie over uw reservatie en andere zaken bevat. We zullen u ook een e-mail met dezelfde informatie verzenden. Mocht u vragen of twijfels hebben, kunt u ons altijd via e-mail contacteren en we zullen binnen 48 uur uw vraag beantwoorden.

  6. Krijgen groepen korting?

    Er zijn kortingen voor groepen beschikbaar, maar deze worden niet online aangeboden. Neem met ons contact op voor een offerte.

  7. Krijgen kinderen/studenten korting?

    Theaterproducties bieden helaas geen speciale prijzen aan kinderen of studenten aan. Echter, als het een groep studenten betreft, kunnen we wel speciale tarieven aanbieden. Neem contact op voor meer informatie.

Dienst na verkoop

  1. Waar is mijn boekingsbevestiging?

    Wij sturen uw bevestigingsmail naar het e-mailadres dat u tijdens uw boeking hebt opgegeven. Als u uw boekingsbevestiging niet hebt ontvangen, controleer dan uw map ongewenste e-mail. Als u uw bevestiging nog steeds niet vindt, dan zullen we u een kopie bezorgen.

  2. Hoe/wanneer ontvang ik mijn tickets?

    1. Klanten in het UK

    Als u langer dan 5 dagen voor een voorstelling hebt geboekt, dan zullen uw tickets via Standard Royal Mail worden bezorgd. Als de voorstelling binnen 5 dagen plaatsvindt, dan kunt u uw tickets op de dag van de voorstelling ophalen aan de kassa van het theater. Uw e-mailbevestiging zal dit bevestigen.

    Ophalen aan de kassa: om uw tickets aan de kassa op te halen, moet u uw e-mailbevestiging afdrukken en deze op de dag van de voorstelling als bewijs aan de kassa voorleggen. Uw tickets zullen 30 minuten voor de aanvang van de voorstelling beschikbaar zijn.

    Tickets per post: tickets kunnen in het Verenigd Koninkrijk worden verzonden (indien de tijd dit toelaat) en kunnen uitsluitend naar het geregistreerde factuuradres worden verzonden van de creditcard of debetkaart die voor de transactie werd gebruikt. In het algemeen zult u uw tickets binnen 5 werkdagen ontvangen, maar normaal gesproken komen ze veel sneller aan. (Opmerking: enkele speciale evenementen en locaties, zoals O2 of Wembley Arena, geven de tickets pas heel laat vrij.)

    2. Internationale klanten en klanten die laat boeken

    Tickets die 5 dagen of minder voor de voorstelling worden geboekt of worden geboekt door klanten die niet in het Verenigd Koninkrijk of Noord-Ierland wonen, komen niet in aanmerking voor bezorging via post, maar kunnen op de dag van de voorstelling de tickets gratis aan de kassa ophalen. Om uw tickets aan de kassa op te halen, moet u uw e-mailbevestiging afdrukken en deze op de dag van de voorstelling als bewijs aan de kassa voorleggen. Uw tickets zullen 30 minuten voor de aanvang van de voorstelling beschikbaar zijn.

  3. Wat moet ik doen als mijn tickets niet aankomen?

    In sommige gevallen kan een ticket verloren gaan in de post. Als u uw tickets niet hebt ontvangen, neem dan met ons contact op en we zullen voor andere tickets (duplicaten) zorgen die u aan de kassa kunt ophalen. U hebt uw identiteitskaart nodig om de tickets op te halen.

  4. Ik heb mijn tickets verloren - wat kunnen jullie doen?

    Als u uw tickets hebt verloren, neem dan met ons contact op en we zullen voor andere tickets (duplicatent) zorgen die u aan de kassa kunt ophalen. U hebt uw identiteitskaart nodig om de tickets op te halen.

  5. Om hoe laat moet ik in het theater zijn?

    Wij raden aan om 30 minuten voor de aanvang van de voorstelling in het theater te zijn.

  6. Welk identiteitsbewijs heb ik nodig om mijn tickets op te halen?

    U hebt uw bevestigingsmail nodig en de creditcard die u hebt gebruikt om uw boeking te maken, indien mogelijk.

Annuleringen en terugbetalingen

  1. Wat als ik niet in staat ben om mijn tickets te gebruiken?

    Zodra tickets worden bevestigd, kunnen ze niet worden omgeruild of terugbetaald (tenzij het evenement / de voorstelling wordt afgelast).

  2. Als de geadverteerde acteurs niet beschikbaar zijn voor mijn voorstelling, krijg ik dan mijn geld terug?

    De kans is klein dat de acteurs zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. Het gebruik van alternatieve acteurs (invallers) is geen geldige reden om uw geld terug te vragen.

Gehandicapte klanten

  1. Beschikken de locaties over voorzieningen voor gehandicapten?

    Alle locaties beschikken over voorzieningen voor gehandicapten. Aangezien verschillende historische theaters van Londen geklasseerde gebouwen zijn, beschikken er verschillende niet over liften. Verschillende theaters beschikken over speciale zitplaatsen voor rolstoelgebruikers.

  2. Moet ik online boeken als ik gehandicapt ben?

    Om uw behoeften te bespreken en er zeker van te zijn dat de locatie aan uw behoeften kan voldoen, is het beter om met ons contact op te nemen.

  3. Is het theater toegankelijk voor mensen met auditieve of visuele beperkingen?

    Veel locaties beschikken over infraroodsystemen met headsets en/of neklussen. Sommige locaties laten blindengeleidehonden in het auditorium toe en de meesten bieden hond-sitting aan. Sommige shows bieden voorstellingen in gebarentaal aan. Neem contact op voor meer informatie en hulp.

Algemeen vragen over het theater

  1. Wat is een matineevoorstelling?

    Sommige shows hebben meer dan een voorstelling per dag. De matineevoorstelling vindt meestal in de namiddag plaats.

  2. Is er een dresscode voor het theater?

    Er is geen officiële dresscode in de Londense theaters. Echter, sommige locaties zoals het Royal Opera House raden "intelligente kleding" aan.

  3. Wat zijn de leeftijdsbeperkingen voor kinderen?

    In de meeste theaters op West End zijn baby's en peuters niet toegestaan . In het algemeen wordt 5 jaar als minimumleeftijd genomen. Het is echter mogelijk dat voor sommige producties specifieke richtlijnen van toepassing zijn. Kinderen moeten in staat zijn om zonder hulp te zitten, in hun eigen stoel, en aandachtig de voorstelling te kunnen volgen, zodat het andere betalende publiek niet wordt gestoord. Toegang tot de zaal is altijd naar het oordeel van het management van de locatie. Neem contact op voor meer informatie.

  4. Mag ik van de voorstelling foto's nemen of deze filmen?

    Fotograferen en filmen is ten strengste verboden.

  5. Is er een pauze?

    De meeste voorstellingen hebben een pauze van 15 minuten.